czwartek, 22 listopada 2012

Co dostanie Edyta?

Mam jeszcze jedną zabawę; otóż wymianka U Monique dobiegła końca[wiemy kto komu] Moja niespodzianka wędruje właśnie do Edyty. Tak więc żeby nie było nudno proponuję nową zabawę!  

Reguły gry poniżej:

W tym oto pudełku znajdują się niespodzianki dla Edyty jest ich-8. Waszym zadaniem będzie odgadnięcie co pojechało do Edyty?
Dala ułatwienia podpowiem, że macie wybór pośród moich dziergadełek, które pokazywałam na blogu i czymś co poprawia nastrój. Pamiętałam również o córci Edyty, tak więc zapraszam i życzę powodzenia.

  
Osoba, która będzie najbliższa prawdy otrzyma tą oto zawieszkę,lub mój największy dzwoneczek ..
      
 Moje "maleństwo" jakie wydziergałam na dzień dzisiejszy!

 
  
Zachęcam do zabawy,a komu przypadnie zawieszka lub dzwoneczek ? -jak tylko niespodzianki dotrą do Edyty będę mogła wyjawić zawartość i zobaczymy kto był najbliżej prawdy. Zabawa rozpoczęta - bawmy się wesoło niech czas spędzony na moim blogu nie będzie stracony, lecz przyjemny. Wizyty  Wasze  są jak słońce w listopadowy poranek-miłe. Pozdrawiam Dusia.

10 komentarzy:

  1. a dostanie dostanie ;)mysle tak jakies dzyndzadelko ,jakies gwiazdeczki i moze janioleczka i czekololadke lub kawusie a moze i jedno i drugie ;)pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na poprawę humoru to mała kawka i coś słodkiego,
    Dla maluszka zawieszka mikołaj,może bombka z wstążeczek i za pewnie jeden z wspaniałych dzwonków a może bombka ażurowa.Obojętnie co wyślesz w wymiance wzbudzi zachwyt,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam na komplecik bombeczek i dzwoneczków i pewnie do tego jakas pyszna herbatka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie mam pojecia-napewno jakieś cudne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dusia moc krásně vánočně tvoříš--máš nádherné úplně všechno.Měj se krásně .Martina :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukałam twojego meila ale nie znalazłam .. co do bombki to sikoreczki sa z jednej strony a z drugiej ta chałupka ... ale dokładnie co i jak ci moge na meila napisac ... tylko napisz do mnie że to ty pupuncia@gmail.com

    cudeńko komplecik pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamuś nie działa mi telefon! Mam już dzwoneczek z budapesztu! Będę w poniedziałek! Buźka

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wiem! A ja wiem co dostanie Edyta :p Ale nie powiem :P Dusiu DZIĘKUJĘ za piękne prezenty (żeby nie psuć zabawy nie napisze jeszcze co to jest, a też nie mam czasu żeby pstryknąć fotkę, kupuję dom więc mam teraz trochę na głowie ) Droga Dusiu zrobiłaś nam (mnie, mojej córeczce i mojej mamie :) )ogromną frajdę!!! Wszystko cudne, i nie spodziewałam się, że będzie tego aż tak dużo! I wszystko tak elegancko zapakowane!! Dziękuję, jeszcze raz. Mam nadzieję, że to co szykuje dla Ciebie też przypadnie Ci do gustu. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko bardzo, ale to bardzo cieszy mnie wiadomość, że spodobały się prezenciki-miło mi.Zabawę zakończyłam więc śmiało możesz pochwalić się wszystkim[jeśli chcesz].Pozdrawiam ciepło Dusia

      Usuń
  9. Dzięki za zabawę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń