środa, 14 listopada 2012

Dzwonek i śnieżynki -co dalej............?

Wydziergane śnieżynki mocuję do jednej z większych śnieżynek i w ten sposó powstała zawieszka. Możemy ją zawiesić nad stołem, w oknie lub w dowolnym miejscu mieszkania.


Śnieżynka do której przymocowałam mniejsze śnieżynki na nitkach.



Jeszcze propozycja z małym mikołajkiem, który ładnie komponuje się ze śnieżynkami.


 

Dzwoneczki również mogą posłużyć nam do ozdobienia mieszkania[oprócz choinki].Moja propozyja to dwa dzwoneczki zamocowane w obręczy[obdzierganej kordonkiem] ozdobę wieszamy w oknie, na ścianie przy kominku i.t.p.



Następna propozycja-dwa małe dzwoneczki mogą być użyte do dekoracji prezentów


   Dekoracja obok Grudnika, który zakwitł na dobre i jak wcześniej pisałam kwiat ten jedynie boi się przeciągów, przestawiać można jak najbardziej.

    
     Mój największy dzwonek jaki udało mi się wydziergać - prawda, że duży?


     Moje 'maleństwo' wśród kolejnych dzwonków.


  Pozdrawiam moje obserwatorki i dziękuję za chwile spędzone na moim  blogu dziękuję - Dusia



38 komentarzy:

  1. Bardzo piękne są te Twoje dzwonki. Ten wariant z obręczą podoba mi się najbardziej i ładny ma wzór.
    Na gwaizdki też znalazłaś fajne zastosowanie a do tego wszystkiego pięknie kwitnie grudzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tymi snieżynkami! Bardzo ładne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne pomyły na wykorzystanie gwiazdek :) Idealne ozdoby :) Gratuluje pomyłu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No takiej gwiazdki nie widziałam:) I już wiem dlaczego mój grudniaczek nie kwitnie:) bo w przeciągu stoi sześć lat:) Pozdrawiam i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne śnieżne ozdoby, a Twoje dzwoneczki mają piękny kształt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły,piękne ozdoby.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne pomysły :-)
    Zachwyciły mnie szczególnie dzwonki... Wspaniały pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę cuda tworzysz ,śliczne te rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka wychodzą spod Twoich rączek!
    buzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne ozdoby wydziergalas i jakie pomyslowe ich zastosowanie ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O już tak świątecznie... Ja jakoś nie umiem się zmobilizować do robienia ozdób świątecznych, zawsze jest na nie czas, a potem nie można z niczym zdążyć...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko śliczne:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje dzwoneczki są prześliczne! Ach chciałabym umieć takie sama robić...
    Podobno trening czyni mistrza, więc do przyszłego roku może się wyrobię :D
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do zabawy http://wloskieslonce.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały pomysł na zawieszkę - spróbuję wykorzystać :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie zachwyciły śnieżynki ale oczywiście dzwoneczki też cudne, widzę, że przygotowania do świąt trwają....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne są te małe śnieżynki zawieszone na dużej. Super pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. WoW jak slicznie tutaj :))) Ja takim pieknym rzecza juz uleglam i kupilam na kiermaszu aniolki...nic nie poradze uwielbiam takie dziergadelka ;)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne te prace :) szkoda, że ja mam dwie lewe rączki do szydełka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dusiu piekne ozdoby:-) a ja mam pytanko do Ciebie czy wysylalas mi adres do wymianki? Chce oglosic dzisiaj pary na moim blogu, kochana napisz na mojego maila monikk81@gmail.com , pozdrawiam Cie serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj, piękne te Twoje dziergadełka, zwłaszcza dzwoneczki mnie urzekły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ach wszytko cudne ... a ta zawieszka jest the best ... cudo .. pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się i dziękuję za czas i b.miłe słowa,miło czytać,że to co robię może jeszcze się podobać innym-dziękuję i gorąco pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świąteczna bajka :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne ozdoby,piękne:)Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooooo, super! Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ cuda, przepiękne dzwoneczki, a pomysł ze śnieżynkami wspaniały
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne ozdoby :))) dzwoneczki te skręcony wzorek urocze, podpatrzę sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moc pěkné zvonečky a super nápad se zavěšenými hvězdičkami !

    OdpowiedzUsuń
  30. zawieszka dwa dzwonki w kółku bardzo mi się spodobała - piękna - pozdrawiam i dziękuję za wizytę na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wunderschoene Haekelarbeiten fuer die Weihnachtszeit!
    Mein Kompliment fuer deinen Blog.
    Ueber einen "Besuch" von dir wuerde ich mich freuen. :-)
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z tymi śnieżynkami! Śliczności!

    OdpowiedzUsuń