czwartek, 8 listopada 2012

Ja nie mam co na siebie włożyć.......................

Kochane w sobotę mam wyjście[imieniny kolegi] i jak zwykle problem co włożyć? Impreza w mieszkaniu "Sami Swoi", a zaskoczyć koleżanki by się chciało[ubieramy się dla koleżanek nie dla panów przecież]  mężczyźni nawet nie zauważą nowej bluzki - no chyba, że u własnej żony z wyrzutem że znowu coś nowego kupiła... Podpowiedzcie proszę getry i tunika[zestaw 1]  czy spódniczka przed kolano i bluzeczka z dekoldem[zestaw 2]. Liczę na Was moje Drogie!!!


Jeszcze jedna, najważniejsza rzecz Moje Obserwatorki! Przekroczyłam już próg 50 Obserwatora i z tej okazji obiecana niespodzianka. Otóż z pośród komentarzy pod tym postem wylosuję jedną z Was. Oczekuję, że podpowiecie szczerze. Czas oczywiście do soboty czyli do momentu imienin:)
To do kogo uśmiechnie się szczęście?

Pozdrawiam i czekam na komentarze. Dusia

22 komentarze:

  1. Dusiu gdybym sama osobiście miała ubrać się, w któryś z zaproponowanych zestawów wybrałabym zestaw z getrami. Getry wygodne a tunika jest elegancka, więc masz praktyczną elegancję i możesz czuć się swobodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na imieninki to getry z tunika bo to zestaw na topie nawet we francji ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, ja lubię tuniki,więc wybrałabym zestaw z getrami:)Pozdrawiam i życzę udanej imprezki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli większość za tuniką:) Bo ja również:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za czerwoną z dżinsem, ale biorąc pod uwagę okoliczności musi byc tunika, a najważniejsze- baw sie dobrze!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No mnie również tunika i getry bardziej urzekają, gdyż to ostatnio mój styl, także zarzuć zestaw nr 1, załóż parę dodatków i jesteś elegancka babka :) Pozdrawiam serdecznie i przede wszystkim udanej imprezki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw z panterką mi się podoba!!!
    Udanej imprezy!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też przychylam się do zestawu z panterką! Bo lubię połączenie legginsów i tunik:-)
    Szkoda, że Cię nie możemy zobaczyć w obu zestawach:-) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamuś, tunika z getrami! Jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę oryginalna jak napiszę, że optuję za zestawem z getrami. Na domowej imprezce wygoda jest najważniejsza, a jak jedzonko będzie smaczne, to pod tuniczką brzuszek można schować hi,hi...
    Pozdrawiam i życzę miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tunika lepsza będzie na imieniny :) Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowo :)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  12. Tunika będzie lepsza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, dziękuje za odwiedziny i miły komentarz :) Co do ubioru to ja zdecydowanie obstawiam zestaw nr 1. Pozdrawiam i życzę udanej imprezy, no i oczywiście zapraszam do siebie ponownie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwa zestawy są ciekawe, ale czerwień zawsze przyciąga oczy mężczyzn, kawałek dekoldu
    i nogi na szpilce też trzeba pokazać przy takiej okazji. Zastanów się nad dodatkami, bo to one tworzą kreację.Baw się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Dusiu:),
    stawiam na zestaw - tunika + getry, zawsze mi się podobało takie połączenie,
    a tunika we wzór zwierzęcy ma swój "pazur"!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wybrałabym tunikę i getry. Miłej zabawy przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem za getrami i tuniką, a czerwoną bluzeczkę następnego dnia, dla niego, jest szalenie kobieca.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. witaj ja bym w ogóle zamieszała tymi ubraniami i połączyła getry z czerwona bluzeczką, no ale to moje zdanie do tego delikatna biżuteria fryzurka i będziesz wyglądać rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja stawiam na getry i tunikę, tak lubię:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  20. Getry z tuniką powinny spełnić Twoje oczekiwania. Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteście świetne dziękuję za porady i jak większość zadecydowła-tunika i getry.Obiecałam losowanie więc to zrobię.Następny post to wynik mojego losowania wpadnijcie więc do mnie i sprawdzcie do Której z Was uśmiechneło się szczęscieZapraszam. Pozdrawiam i ciepło dziękuję Dusia

    OdpowiedzUsuń