wtorek, 13 listopada 2012

Janeczko - dziękuję!

Dostałam przesyłkę a tam bardzo miła niespodzianka od Janeczki z Janeczkowa - naszyjnik! Bardzo piękny w moim ulubionym kolorze. Cieszę się, bo mam jedno z tych przepięknych rzeczy, które tworzy Janeczka. Tym prezentem zostałam nagrodzona ponieważ zostałam 800 obserwatorką Jej bloga.

Janeczko, nawet nie wiesz jak wielką radość mi sprawiłaś, raz jeszcze Dziękuję Ci bardzo pozdrawiam Dusia



Proszę sami zobaczcie jak cudowny prezent otrzymałam od Janeczki-piękny...


   Janeczko podziwiać Twoje dzieła na postach to nie to samo co je posiadać-dziękuję.


Pochwaliłam się [mówią, że to nie ładnie], ale z radości i dla uznania czyjegoś talentu nawet trzeba!
Ten piękny naszyjnik wykonała Janeczka.

17 komentarzy:

  1. No to poczta się popisała. Cieszę się, że jesteś zadowolona. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało powiedziane zadowolona jestem bardzo, bardzo, bardzo zadowolona.Pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Nie zazdroszcze, ale z ogromną radością podziwiam, bo prezent od Janeczki kazdego by ucieszył. To sztuka przez duże S. A tak na marginesie- pięknie Ci w nim. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dusiu, gratuluję. Prezent jest piękny. Misterny.
    Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz. Wiem, że wiesz jakie to miłe i jak bardzo cieszy.
    Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dusia--nádherný dáreček jsi dostala. Martina :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Że tez dziewczyny mają takie zgrabne rączki do takich cudeniek:))
    Pozdrawiam i gratuluję slicznego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny prezent, gratuluję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześnie Mikołaj do Ciebie zawitał, wyjątkowo pracowity.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny prezent dostałaś...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny prezencik:) Też podziwiam robótki Janeczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały naszyjnik - Janeczka super zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi miło,ze naszyjnik podoba się.Ślicznie dziękuję i słowa uznania kieruję do Janeczki.Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak! fantastyczna niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń