sobota, 10 listopada 2012

Los uśmiechnął się do ............

Słowo słowem tak więc oto moja nispodzianka pojedzie do - akwamaryna. Wylosowałam i mam   nadzieję, że chętnie podasz mi swoje namiary żebym mogła wysłać upminek. Dziękuję Wam moje Drogie za miłe słowa i poświęcony czas. Pozdrawiam serdecznie i czekam na odwiedziny na blogu. Pochwalę się jeszcze wiankiem który zrobiłam, to będzie dodatek do imieninowego prezentu. Dusia.



Wianek można zawiesić  w oknie na ścianie lub drzwiach wejściowych.


Karteczi do losowania [do kogo uśmiechnie się szczęście?]


                                       
Losowanie

Szczęśliwy los akwamaryna - gratuluję. Dziękuję za każdą wizytę i Wasze opinie. Pozdrawiam Dusia

15 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarze:) Śliczny wianek:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, a juz miałam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek extra! kojarzy mi się ze Szkocją:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianuszek świetny a Akwamarynie gratuluję:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wyszedł ... gratuluje zwyciezcy pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. To prawda, dzwonek a dzwonek to wielka różnica. Twoje są śliczne, takie delikatne.
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny wianek!!! Gratulacje dla zwyciężczyni :))) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianek śliczny, dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy wianek :) aż zapachniało Świętami :)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze troszkę czasu do Adwentu, a wianuszek już zrobiony.
    Prześliczny.
    Akwamarynie, gratuluję.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyni a jeśli chodzi o wianek jest piękny :) i od razu zrobiło się świątecznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za przemiły komentarz :) oto link skąd czerpię tła na bloga http://mojetlamaga.blogspot.com/ polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję,że Jesteście z przesłaniem niespodzianki muszę poczekać-zwyciężczyni na okres miesiąca rozstała z internetem.Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dusiu, ależ się ucieszyłam. Już wysyłam Ci mój adres.
    Wszystkim dziękuję za gratulacje i życzę aby do Was los się także uśmiechnął.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń