niedziela, 25 listopada 2012

Najbliżej była.............


Kończę zabawę. Edyta otrzymała  paczkę więc nie ma sensu przedłużać zabawy - blisko blisko była nasza koleżanka z blogu Zapach Piwonii. Miło mi pogratulować i proszę o przesłanie adresu, żebym mogła wysłać obiecany prezent - dzwonek lub zawieszkę. Zaznaczam, że możesz wybrać czekam Dusia
  
danuta.angulska@gmail.com


 
 To są moje niespodzianki dla Edyty-wszystkiego po trosze.


   Dziękuję za udział w zabawie [szkoda tylko, że tak mało osób]  pozdrawiam Dusia

12 komentarzy:

  1. Dusiu bardzo dziękuję, to wspaniała wiadomość, dziękuje za zabawę,pozdrawiam i życzę miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. ach same sliczności napewno sie zpodobały pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko pełne śliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  4. He, he, Dusiu droga, mój apel był właśnie o gwiazdki szydełkowe, a ty widzę mistrzyni szydełka. I piękne gwiazdki-śnieżynki widzę na twoim blogu.:) Dziękuję za odwiedziny u mnie, zapraszam częściej, także do grona obserwatorów. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty!!!! Osoba obdarowana z pewnością będzie zachwycona, ja bym była.
    Pozdrawiam gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zwyciężczyni bo prezenty super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że prezenty spodobały się Edycie[moja pierwsza wymianka] więc sami rozumiecie. Odetchnełam z ulgą jak przeczytałam Wasze opoinie i opinię Edyty.Miło jest sprawić radość i wywołać uśmiech zadowolenia to mnie cieszy najbardziej.Pozdrawiam wesoło i do następnej wymianki [spodobało mi się] Dusia

    OdpowiedzUsuń