piątek, 12 lipca 2013

Truskawka w dwóch wydaniach

Basia , przysłała w zamian za szydełkowe motyle dwa hafciki,[ nie podaję bloga ponieważ chwilowo zawiesiła] wyhaftowała truskawki, które znalazły miejsce na podusi[. miś czeka w kolejce ]- popatrzcie poducha w całej okazałości.


Przyznacie,że prześliczny haft, Basiu dziękuję Ci jeszcze raz .



Natomiast moja truskaweczka , nie nie haftowana , zapraszam to ostatnia w tym sezonie - może  ktoś ma ochotę proszę bardzo .




Truskawa gigant-  można zastosować  jako igielnik, zawieszkę do kluczy, itp.


Truskawki, przepyszne owoce  szkoda ,że na te z ogródka trzeba czekać prawie rok [ są długo owocujące, ale to już nie ten smak]
Jeśli macie pomysły jak mogła by na siebie" pracować "truskaweczka napiszcie, a ja pochwalę się jeszcze karteczką jaką zrobiła dla Lenki  Ewelina , a blog zielona krówka , robi prześliczne rzeczy , a to jedna z nich-urocza karteczka na 1 urodziny.




Dziękuję Ci kochana bardzo , bardzo. Dziś padało więc nadrobiłam swoje szyciowo ,a nazbierało się tego trochę , jutro  do ogrodu  [ po deszczu fajnie się pieli ] a wieczorem małe grilowanie. Dziewczyny zapraszam na naleśniki z jagodami- pychota.


Dziękuję ,że macie dla mnie chwilkę - to miłe Dusia. Jeszcze fotka z ogrodu....


Pozdrawiam i ściskam Dusia

31 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie ślicznie apetycznie - a ja akurat na diecie / suchary /

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne truskawki i te na podusi, i ten igielniczek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczyła mnie Twoja poduszka pięknie połączyłaś kolory tkanin z haftem.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem apetycznie się zrobiło:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. hafciki rzeczywiście są piękne, a Twoja truskawa bardzo pomysłowa :) Cudną karteczkę dostanie Lenka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. I podusia śliczna i Twoja truskaweczka, a naleśnikiem z przyjemnością się poczęstuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny truskawkowy hafcik big truskawka również ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczna podusia :) Truskawka slicznie wyszla rowniez :) Jak i przesliczna karteczka :) U mnie dzisiaj tez nalesniki ,ale z serkiem bialym na slodko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne truskaweczki, szkoda, że się już kończą:-/ Narobiłaś mi ochoty tymi naleśnikami, dawno nie robiłam. Zrobię sobie bombę kaloryczną z bitą śmietaną i owocami mniam mniam:-)
    Zapraszam do zabawy"Podaj dalej" u mnie:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja dawno nie jadłam naleśników!!! Truskawa z materialu cudna i te na podusi ślicznie wyglądają.
    P.S.
    Dusiu dzisiaj poszła paczuszka do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi będzie wytrwać do poniedziałku pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Bardzo apetyczna, ślicznie uszyta podusia. Co to jest, to szklane w ogrodzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko to ozdoba ogrodowa, a po drewnianym patyku pnie się fasolka pozdrawiam Dusia

      Usuń
  12. Cuda szyjesz! I mieszkasz w moich stronach, papa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może mała wspólna kawusia? było by miło pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. Świetna podusia z truskawkami :) Ma fajny letni klimat!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny haft truskawkowy i przepięknie wykorzystany w ślicznej poduszce.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na takiej poduszce muszą być smaczne sny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dusiu... wspaniała poducha ! a do tego jaka smakowita ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Truskaweczki są super! ;-)) Urocze są ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Urodziwa ta truskaweczka "urosła" :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Truskaweczki te haftowane i szyta są prześliczne!!!Podusia śliczna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dusiu, ale kusisz tymi naleśnikami ;) Uwielbiam takie smakołyki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokazałaś tyle pięknych rzeczy, dziękuję i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. truskawka fajnie sie sprawdzi jako przywieszka przy zasłonach :) takich białych związanych kokardką w czerwoną kratkę, albo groszki...śliczna jest...słodka!
    a jagody? w naleśnikach? pychota!
    i podusia przecudna!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaglądam i okazuje się że mam zaległości. Coś przeoczyłam. Ale pięknie i apetycznie.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń