wtorek, 13 sierpnia 2013

Warto pomagać, a upominki cieszą

Uwielbiam dawać upominki, ale  gdy zostaję sama obdarowana to radość jest również  duża,Agnieszka przesłała mi wylicytowaną torebkę [ Pomoc dla Szymka]] ale  dodała od Siebie jeszcze Coś- popatrzcie


Króliczka [tak określiła Agnieszka]  jest śliczna, a do tego notesik i breloczek ..



Wylicytowana torba [Dla Szymka] - uszyta bardzo dokładnie , a baletnica jest super.


Otrzymaną  torbę poślę dalej dla dziewczynki ,[ której przyda się o wiele bardziej] i króliczkę również podaruję komuś kto zaopiekuje się [ myślę ,że Agnieszka podziela moje pomysły]  chcę swoją radością podzielić się z innymi naprawdę warto.Dziękuję Agnieszko bardzo serdecznie, widać jak dużo serca włożyłaś , pracy dla uśmiechu i radości innych .
Kochani w końcu spadł deszcz ,więc" roślinki powstały z kolan" i wszystko nabrało kolorów.












Tak więc ogród powrócił do swej świetności, ja mam o połowę mniej pracy ,  roślinki cieszą , umilają  czas spędzany pośród przyrody . Chętnych zapraszam [ komary spryskane] można spokojnie siedzieć i relaksować się , będzie mi milusińsko pogawędzić z Wami  Dusia
Aukcja dla Kingi - podarujmy Jej promyk słońca, dla nas to prawie nic , a dla Niej tak wiele.


Chętne osoby , które chciały by wysłać coś czym mogą podzielić się  z Kingą  zapraszam [ posiadam adres]  aukcja odbędzie się 21.09.  Mamy Tak Wiele - Podzielmy Się .

23 komentarze:

  1. Masz wielkie serce:)
    Ogród cudowny, ciągle się nim zachwycam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj tak dobroć wraca zawsze ze zdwojoną siłą ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne upominki, a obdarowywanie innych daje dużo radości. Ogród wygląda prześlicznie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dusiu napisałaś u mnie w komentarzu że chciałabyś koszyk z wikliny papierowej. Nie sprzedaję swoich prac ale.. mogę się wymienić :)
    Napisz do mnie na adres aldona9@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Kochana Dusiu ciesze sie ,ze moglam sprawic Ci niespodzianke :):) I nie nie mam nic przeciwko ,ze poslesz dalej torebke i krolisie :):) Ogrod Piekny :) ojj pospacerowalabym sobie u Ciebie tak z rana po ogrodzie na boso :):) Milego Dnia Ci zycze :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne upominki. A Twój ogród upałów się nie boi - wygląda kwitnąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie u Ciebie w ogrodzie.Z chęcią usiadłabym gdzieś wśród tych roślin :)
    Bardzo fajna ta przesyłka i do tego szczytny cel :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś kiedyś powiedział ..,że człowiek jest tyle wart ile pomaga drugiemu człowiekowi....Ty jesteś warta wiele....
    Moje oczy chłoną obraz Twojego ogrodu tak na zapas ..na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo! Widzę, że pomagamy tej samej osobie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny prezencik a ogród odżył.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój ogród w każdej kolejnej odsłonie jest coraz piękniejszy. A przynajmniej mi się tak wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie zdjęcia Twojego ogrodu są piękne, bez względu na pogodę, to raczej właściciele odżyli, bo mają mniej podlewania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe upominki, a ogród... Deszcz był potrzebny.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękny ogród!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. W szmaragdowym ogrodzie mały basenik znalazł miejsce :)A upominki są radosne i śliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Dusia nadrobiłam zaległość na stronach swojego blogu napisałam o naszej wymiance :-)))
    Pozdrawiam bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno ucieszy czyjeś serducho !

    OdpowiedzUsuń
  18. witaj ,
    cudowne zdęcia ogrodu ,jest po prostu piękny a co do chcęci pomocy to innym ,słabszym ,chorym trzeba pomagać bo dobro ofiarowane wraca do nas ze zdwojoną siłą -wiem coś o tym bo to moja praca :-)
    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne fotki cudownego ogrodu.Cudownie tam u Ciebie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ cudeńka dostałaś, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń