sobota, 14 grudnia 2013

Podusie z haftami i wianek

Chwaliłam się już  haftami od Kasi http://zapiskitakowe.blogspot.com , ale zapewniam Was ,że oprawione prezentują się  fantastycznie.Wykorzystałam dwa , a mam jeszcze kilka jednak nimi zajmę się już po świętach, na pierwszy rzut poszły hafty z imionami Lenka


Ninka


Użyłam stonowanych kolorów w tonacji beżu, brązu.


Oczywiście nic nie dzieje się bez przyczyny, w zamian za hafty Kasi wysłałam poduchy [miały być samochody]


Kasiu jeszcze raz dziękuje Ci bardzo, bardzo i naszą wymiankę zaliczam do świetnej i udanej, a chętnych zapraszam zajrzyjcie do Kasi http://zapiskitakowe.blogspot.com haftuje duże nawet duże rozmiary  haftów.

Uszyłam też wianek , różni się od tych na blogach użyłam dwóch pasków [ dziewczyny szyją  z trzech] więc nie splatałam  jak warkocz tylko skręciłam .




Trochę ozdób i  dla umiejących szyć - szybka , świetna ozdoba na drzwi lub w okno, muszę  pochwalić się ,że jestem już po generalnych porządkach w mieszkaniu  [ ciacho ] piecze Anulka  , praktycznie wyrobiłam się bez wyrzeczeń , na pozostałe przygotowania mam tydzień . Zapraszam i  pozdrawiam Dusia


55 komentarzy:

  1. Ślicznie oprawiłaś, tak spokojnie. Niezły kontrast z autami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Twoje są w trakcie szycia ,pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Piękne poduszeczki , a wianek bardzo pomyslowy i taki na prawdę świąteczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie poduszki:) Wianek bardzo pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusie z imionami są wprost cudne ;-)) Te dla Chłopca też fajniutkie ;-)) Wianek uroczy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana wiankiem! Podusie z haftem są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dusiu ...podusie super
    ale ten wianek -świetny pomysł :)))
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dusiu podziwiam Cię; nie dość, że naszyłaś tyle śliczności, to jeszcze zdążyłaś z porządkami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysłowe te Twoje podusie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci to nie bagatela odbiorcy- są krytyczni czasami do bólu pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. podusie dla dziewczyn śliczne...misiaki na nich urocze...a z autami? totalne przeciwieństwo, energia ąz tryska z poszewek ;)
    wianek z bardzo ładnego materiału :)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie dobrałaś kolory oraz wzory tkanin do haftów i wychodzą śliczne podusie, takiego wianka jeszcze nie widziałam - ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziewczyny szyja potrójne i splatają jak warkocz ja poszłam na skróty pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Kolory materiałów ładnie współgrają z haftami, a całość piękna!
    Bardzo podoba mi się materiał, z którego zrobiłaś wianek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciała, żeby wyglądał jak z zielonych gałązek pozdrawiam Dusia

      Usuń
  12. śliczne podusie, nawet te beżowe są w "żywych" kolorach :-). A paski wianka czymś wypychałaś? pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak wypełniacz do poduszek pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. Dusiu- Twoje poduchy są coraz piękniejsze. Jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manito , szyję , szyje ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. Ty się śmiejesz a ja widzę, nieustannie się rozwijasz szyciowo!

      Usuń
  14. Poduszki piękne, kolorystyka brązowa moja ulubiona, wianek bardzo mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduchy wyglądają na prawdę wyśmienicie, kolorystycznie bardziej podobają mi się beże. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduchy wspaniale się prezentują, pięknie oprawiłaś hafty, bardzo ciekawy wianek świąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne poduchy , zwłaszcza te z haftami - moje kolorki a imię Lenka brzmi swojsko...
    Co do porządków to opuszczam pokład w te święta mówię pas....

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie haftujesz, podusie cud-miód!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dusiu Ty to chyba nie śpisz tylko szyjesz te podusie:))) Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne poduchy, a na dodatek porządki zrobione- ho, ho...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znudziło mi się sprzątanie szyłam , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  21. Dusiu poduszki dla dziewczynek - cudne. Bardzo się martwiłam o kolorystykę tych misiów dla Ciebie ale teraz widzę że niepotrzebnie :) Muszę nieskromnie przyznać że zgrany z nas duet :) No i po raz pierwszy móje hafty mają inne niż "obrazkowe" przeznaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłam Cię , to miłe, masz rację urocze są Twoje hafty pozdrawiam Dusia

      Usuń
  22. Dusiu, poduchy jak zawsze do przytulania, piękne.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się wianek, jest oryginalny! I te ludowe motywy super!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniałe poduszki, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. POduchy są cudowne a wianek śliczny ty śpisz czasami Dusiu buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  26. Poduchy są przepiękne. Wspaniale dobierasz kolory i wykorzystujesz hafty.
    Wianek również bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękne poduszki! I jaki ładny materiał ten brązowy w drobne kwiatuszki! Jak ja Wam zazdroszczę tego talentu do szycia!! Trzymaj się cieplutko!!! Buziaki! A byłaś grzeczna w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  28. Koleżanko słów brakuje jakie Ty tworzysz te poduchy tylko szkoda,że tak wcześnie dostałam poduchę z każdym dniem są pięknięjsze.Dzisiaj jadę z słodkościami to może wrócę z poduchą z nadwyżki ha ha..... To był żart,pa pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam i mam , Anulka dotrzymała słowa, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  29. Kapitalne te poduchy Dusiu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Poduszki piękne , bardzo ładnie dobrałaś tkaniny. Wianek ciekawy , ma cudny świąteczny materiał. Fajnie że już masz posprzątane , ja też już prawie skończyłam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dusia . superaśne poduchy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Dusiu wianek jest bardzo pomysłowy. I te kolory, zachwycające.
    Poduszki piękne jak zawsze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś mistrzynią poduszkową, jakąś byś nie uszyła jest śliczna , te również i wianuszek także mi przypadł do gustu!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne poduchy!!! Zdradź mi kochana skąd masz ten materiał z autkami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce moje to są ściereczki [ które były w Biedronkach] niestety już nie ma ,pozdrawiam Dusia

      Usuń
  35. Poduchy przepiękne,wianek jedyny w swoim rodzaju-fajny.Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekne podusie :) Baardzo Lubie Twoje podusie jak i Twoj Ogrod :):) Wianuszek Sliczny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przecudne podusie!!! Wspaniały wianek! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne te Twoje poduchy !!!
    a wianek bardzo pomysłowy

    OdpowiedzUsuń