niedziela, 1 czerwca 2014

Mośtynka - jedna z Was

Jedna z Was dziś ma, miała swoje urodziny jak to mówią dzień jak każdy  inny , ale to się tylko tak mówi, a myśli całkiem odwrotnie . Powracają wspomnienia i rachunek tego co już poza Nami .
Pozanałam Ją dzięki blogowi [ nie widziałam osobiście ] ale wydaje się mi ,że zam Ją od zawsze , pięknie tworzy, a mój post to malutki prezent dla Izabeli


Wykonane przez Nią albumy - są prześliczne


Mnie zachwyca , to co robi wkłada całe swoje serducho.


Kochana pięknych jeszcze wspanialszych pomysłów , przyjaciół, miłości i zdrowia , a te kwiaty są dla Ciebie Izabelo


Uwielbiasz lila więc jeszcze piękne bzy



Ulubione miejsce w moim ogrodzie - czeka na Ciebie 


Zdążyłam z życzeniami i przypominam pomóc dla Mikołaja możemy jeszcze , więc zachęcam wpadnijcie do Danusi http://anstahe.blogspot.com/ tam dowiecie się wszystkiego pozdrawiam Dusia




31 komentarzy:

  1. Fakt cudne prace....zachwycam się nimi tak jak i Ty.Po raz kolejny można się przekonać ,że nasze blogowe więzi są bezcenne .....

    OdpowiedzUsuń
  2. To uroczy prezent urodzinowy. Ja też często podziwiam piękne prace Mośtynki.
    A Twój ogród Dusiu zachwyca! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ja zachwycam się również , pozdrawiam

      Usuń
  3. Mnie się wydaje Dusiu,że czasem blogowe więzi są silniejsze od tych realnych :) Piękny prezent i piękne lilaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję ,że spodoba się Jubilatce, pozdrawiam

      Usuń
  4. Ina ma rację całkowicie. Twój ogród to sama słodycz. Kocham bez, sadziłam już kilka razy i zawsze usycha w moim ogrodzie. Pozdrawiam i całuski przesyłam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu kupuj w donicy- przyjmuje sie lepiej i musisz pamiętać o podlewaniu, pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , to taki mały ukłon w stronę Mośtynki , pozdrawiam

      Usuń
  6. Znam Izę z FB, nie wiedziałam, że prowadzi bloga. Przepiękne rzeczy tworzy Izabela, sercem tworzy :) Piękny prezent jej zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzi , prowadzi http://korbaciki.blogspot.com/ ,sciskam

      Usuń
  7. Zatkało mnie kochana Dusieńko to mało powiedziane
    Łzy wzruszenia same poleciały ...
    DZIĘKUJE CI bardzo bardzo mocno,czym sobie zasłużyłam na post poświęcony mojej skromnej osobie
    Jeszcze nie znamy się osobiście ale ....
    Ściskam i buziaki ,dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelo , tak po prostu taki mały upominek i nie koniecznie muszą tu być zasługi, miło mi ,że mój skromny upominek tak Cię wzruszył, ściskam Dusia

      Usuń
  8. Cudowne Dusiu wszystko i post i prezenty a i ogród coraz piękniej wygląda - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Potrafisz sprawić radość. To bardzo miłe....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Ciebie też już poleciała niespodzianka , więc czekaj , pozdrawiam

      Usuń
  10. Tak siła internetu jest ogromna,ale Twoja praca nad ogrodem jest oszałamiająca a ten obok jest wolny :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabyś chętna ?ale tak na poważnie to pewnie zaważyła by cena , a nie sentyment,ściskam Dusia

      Usuń
    2. Pewnie,że bym chciała ale Dusia chcieć to nie wszytko... kasa gdzieś ;)

      Usuń
    3. Dusia chcieć można zawsze ale kasa gdzieś ;)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Śliczne;)Bajeczny klimacik masz w ogródku,ale to już wiesz ,Dusiu;)pozdrawiam i ściskam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne prace :):) Takie przyjaznie blogowe sa na prawde wyjatkowe,bezcenne !! Pozdrawiam Cie Serdecznie Dusiu !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogród jak zawsze zachwyca, zapewne w rzeczywistości jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie widoczki - tylko czemu one tak szybko się zmieniają, a może i dobrze że sie zmieniają.... haha tylko my za nimi nie nadążamy :) to ja słabo patrzę bo jeszcze żurawek nie wypatrzyłam u Ciebie za małe foty ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana są tak małe ,że nie sposób ich znaleźć ha ha , pozdrawiam

      Usuń
  15. Piękne, gratuluję takiej wspaniałej znajomości!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło jest mieć kogoś, kto pamięta o urodzinkach:))) Prezent w postaci posta - na pewno sprawił radość:)))
    Ogród jak z botanicznego żurnala!

    OdpowiedzUsuń
  17. I quite like looking through an article that will make people think.
    Also, many thanks for allowing me to comment!

    my site Suburbia cheat

    OdpowiedzUsuń