poniedziałek, 8 grudnia 2014

Czas upominków i dekoracji

Mikołajki już poza nami , upominki rozdane a było tego trochę , ale nie ma nic bardziej przyjemnego jak radość innych . Przyjaciółki będą miały mnie blisko siebie - fakt zima szybko minie , ale tych kilka miesięcy powiszę trochę na szyi. Szle , zamotki będą ogrzewały moje Przyjaciółki i tym sposobem często będą o nie myślały ha ha





Zapakowane z zawieszką Mikołajka wywołały uśmiech i radość u moich Przyjaciółek


Kotom włożyłam czapeczki i dostali je panowie - Mikołajkowe poduchy , zawsze będą mieli do czego głowę przytulić lepsze to jak nic ha ha 


Zawsze powtarzają ,że  nie ma jak praktyczne upominki więc mają to co chcieli 


Oczywiście byłam bardzo grzeczna i upominków otrzymałam ho ho ho jak to mówi Mikołaj - pochwalę się tym bardziej ,że nie ma chyba osoby co by nie lubiła upominków , a dziś nie sposób było zrobić fotki więc pokażę okno w kuchni ubrane odświętnie 


Zmieniłam też ozdoby na parapecie w sypialni .


Jutro zabieram się za dekoracje na zewnątrz [ pogoda w miarę - nie ma mrozu] to dobry moment na wieszanie lampek .jak ja uwielbiam to sprzątanie dekorowanie coś wspaniałego móc tak zmieniać wygląd otoczenia ............. Pozdrawiam Dusia









39 komentarzy:

  1. U Ciebie Święta już pełną parą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie prezenty sa najwspanialsze :)
    Okienko w kuchni już świateczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ piękne i prezenty i dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty z sercem trafiają w serce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zaczynam pomału dekorację domu. jakoś tylko nie umiem siebie przekonać, że najpierw powinnam posprzątać:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty,ja też bym się cieszyła,gdybym taki dostała. Okno w kuchni jest bardzo ładne,super:). Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prezenciki, obdarowani na pewno byli zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dusia... normalnie jesteś spryciura...hihi z zamotkami i pamięcią...a poważnie... kolorki śliczne...
    no i kotkom w główkę będzie cieplej,,,
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe upominki no i dom już przystrojony ,jesteś już przygotowana do świąt :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dusia ostatnie zdjęcia już wprowadza nas piękny i magiczny czas.Ja jak dziecko czekam na tę święta cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty super przygotowałaś. Jak zwykle zresztą :) Widać, że lubisz obdarowywać innych.
    Domek ślicznie przystrajasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nastrojowo i świątecznie. Prezenty wspaniałe i z sercem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałymi prezentami obdarowałaś najbliższych :-) Cudne zamotki, a poduchy bajeczne :-)
    Pięknie dekorujesz swój dom.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie Kasiu mam tak super szale i zamotki, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  14. Piękne szale, z pewnością przydadzą się na niejedną zimę :) Cudne podusie i wystrój domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prezenty przygotowałaś dla Przyjaciółek .Dom już świątecznie wystroiłaś :) Czy Ty śpisz czasem?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty Gosiu - nie tracę czasu na sen , szkoda ha ha , śpię, śpię książkowo - 7 godzin , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  16. Piękne prezenty, a te kominy i szale szydełkowe to chyba zawsze będę podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nadal w lesie z ozdobami :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe szale i poducha ! Takie właśnie powinny być prezenty mikołajkowe i gwiazdkowe - z sercem zrobione i przytulaśne. Nie wiem, czy oglądałaś reklamę kredytu na święta, gdzie wyśmiewają lalkę z wełny i skarpety lub kapcie, jako prezenty? Strasznie mnie denerwuje ta reklama, bo chyba tylko głupi biorą kredyty na te kilka dni świąt, a potem spłacają z odsetkami.

    OdpowiedzUsuń
  19. No Dusia, postarałaś się, szale piękne, poduchy piękne i okna piękne. Bardzo mi się podoba okno w sypialni, te światełka są bardzo romantyczne. Wiedziałaś, gdzie tak pięknie oświetlić... ;)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezenty Piekne :) U Ciebie Cudnie ,tak jak ma byc Swiatecznie :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezenty piękne przygotowałaś, a okno takie świąteczne, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne podarki uszykowałaś, otulacze mają bardzo interesujący wzorek ;-)) Super przystrajasz wnętrze swoje ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze na dodatek jest bardzo prosty , pozdrawiam

      Usuń
  23. Szale mnie oczarowały, także kolorystycznie. Przyjaciółki zapewne też!:))

    OdpowiedzUsuń
  24. W taki sposób to i na swojej szyi pozwoliła bym Ci zawisnąć:)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dusia u Ciebie już świątecznie. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak pięknie i świątecznie i nastrojowo :)
    Masz wspaniałe pomysły na prezenty dla najbliższych :) Zakochałam się w podusiach z kotkami :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , a na taką miłość jeszcze rada, pozdrawiam

      Usuń
  27. Super szale za motki i kotek wspaniały i okna przyozdobiłaś uroczo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Koleżanki będą Cię nosić, koledzy będą na Tobie leżeć ... Tobie, to dobrze hihi :).

    Masz super wieszaczek na owoce :).

    Oj też lubię ozdabiać mieszanie :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Ty już prawie gotowa z ozdobami, a ja daleko w tyle :/ Mam nadzieję, że w weekend uda mi się co nieco zdziałać :) Piękne te szale - jak kolorowa mgiełka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna dekoracja okna, a szale cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń