sobota, 20 grudnia 2014

Granat i ozdoby w tym kolorze

Brak internetu - dobre strony kochani , mieszkanie wysprzątane , ozdoby zawieszone [ oprócz choinki ] a szyciowo zakończone - ostatnie poduchy i ozdoby w kolorze granatu , który króluje u pewnej Pani podczas Świąt


Poduchy  z akcentem świątecznym




Bombeczki  z niespodzianką 


Orzechowe zawieszki - hafty od Anulki , a  wszystko to pojedzie jako upominek na Gwiazdora dla pewnej Rodzinki.Miałam zamiar pochwalić się upominkami jakie otrzymałam ,ale zawiódł  aparat fotograficzny [ siadły baterie ] więc odłożymy to na później ale dziękuje Zosi, Oksanie, Izabeli Jesteście Kochane Dziewczyny . 
Dziękuję za wizyty - to miłe ,że w natłoku obowiązków jeszcze poświęcacie mi chwilę - pozdrawiam Dusia








27 komentarzy:

  1. Granatowe poduchy w złote aniołki -bardzo elegancko wyglądają. Połączenie granatu z czerwienią też bardzo ładne. Bombeczki z niespodzianką- zabawne- uroczy pomysł. Prezenciki orzechowe - fajniutkie. Dusiu, nie można tak cały czas działać, sprzątać i gotować. Czasem trzeba sobie na chwilkę uciec przed monitor komputera. Ja przynajmniej dziś tak mam. U nas dziś straszne wietrzysko. To cud ,że mi prądu nie wyłączyło. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusiu granat z czerwienią piękna kompozycja, zresztą cała reszta pięknie wygląda i na pewno u obdarowanych wywoła uśmiech na twarzy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne granatowe ozdóbki, ale orzeszkami mnie zaskoczyłaś - masz pomysły Dusiu!
    Spokojnej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem przekonana, że ta rodzinka będzie zadowolona:) Świetne pomysły!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrych parę lat temu miałam święta właśnie w takim kolorze... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie będzie dużo radości z tych wspaniałości od Ciebie
    jak masz dobrze cały dom przystrojony a mnie zasypało tak się grzebałam hi hi
    pozdrowienia i Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe ozdoby, przyznam, że granat to chyba mało spotykany kolor na święta, ale wygląda dzięki temu niezwykle ciekawie! pozdrawiam i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne, ja sypialnie też stroje na niebiesko

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te Twoje ozdoby , tak, tak i sprzęt czasami odmawia posłuszeństwa:)
    Różanych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak najbardziej granat leci na święta...
    śliczne podusie !
    zdzwonię się jutro Dusiu bo nie wyrabiam na zakrętach... hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mówiłam, że granat też super pasuje na świąteczne ozdoby, potwierdzasz to swoimi dziełami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne poduchy Ładnie wygląda połączenie granatu i czerwieni, dobrze, że niektórzy przełamują stereotypy i wprowadzają nowe kolory świąteczne. Sama mam granatowy obrus w czerwone mikołajki i bardzo mi się podoba. Zdrowych wesołych Świąt Dusiu dla Ciebie i Twoich bliskich:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo świąteczne poduchy, o haftowane orzeszki w pełni mnie zaskoczyły, ślicznie u Ciebie, pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny ten granat:))fajne poduchy:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne szyjatka :)) Piekne bombki i wogole wszystko Suuper :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe ozdoby!!! Piękne poduchy!!!
    Wspaniałych, rodzinnych i pogodnych Świąt:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dusiu radosnych świąt życzę z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie Dusiu, równie pięknych Świąt Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne świąteczne akcenty!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknych, spokojnych świąt ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne kolory :) Ja mam choinkę w granacie i czerwieni :) Dlatego bardzo mi pasują takie ozdoby :)
      Zdrowych i pogodnych Świąt życzę :)

      Usuń
  22. Dusia pięknie, Życzę pięknych,kolorowych i spokojnych Świąt.Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie są piękne-wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ten kolor! Twoje wyroby są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przygotowałaś cudne ozdoby świąteczne :).

    Ze skorupkami orzeszka miałaś super pomysł :).

    OdpowiedzUsuń