piątek, 12 grudnia 2014

Koty, koty i niespodzianka ..........

Kotów ciąg dalszy ale w wydaniu Danusi która przysłała mi kotki a ja tylko dałam oprawę




Dziękuję Danusi za kociska, wspominałam  już ,że ubrałam drzewka w ogrodzie więc pokażę 


Lampki na tujce i na ścianie budynku


Ma jeszcze do pokazania niespodziankę od Dorotki - jak ja uwielbiam otwierać paczuchy , ta niewiadoma to wspaniałe uczucia ,????????????????????????


Uroczo zapakowana , a były takie oto upominki ......


Kartka - dzwoneczki , które uwielbiam 


Torba z pięknym ptaszorem- słodziak nie ?
Niespodzianka ogromna Dorotko - Dziękuję Bardzo


Miło , miło kochani takie gesty cieszą i pokazują ,że  potrafimy sprawiać niespodzianki i dawać innym odrobinę radości bez interesownie , a to jest najważniejsze ,pozdrawiam Dusia












41 komentarzy:

  1. Jak mi się podobają te Twoje poduchy,aż się chce do takiej potulić

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie wiem co ładniejsze... poduchy czy koty... hihihi
    ale masz już fajnie.... u mnie NIET dekoracji... może jutro jak wrócę z roboty...
    niespodzianka śliczna... pięknie zapakowana... ukłony dla darczyńcy
    buźka-Duśka... o... nawet do rymu... hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty piękne, ale kocie czapeczki przebijają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny transfer +oprawa poduszki wyszły ślicznie.JA też uważam,że czapeczki to taka wiśnienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne te koty! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduchy świetne!! Fajny pomysł z tymi czapami:) Prezent cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduchy z kotami -świetne i inne ozdoby też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pieknie je przyodziałaś. Czapeczki rewelacyjne, ale wiedziałam, ze cudnie je obrobisz. Buziaki i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny koci transfer! Dzięki czapeczkom obrazek stał się mniej surowy, bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dusiu, bardzo się cieszę, że mogłam sprawić Ci przyjemność :)
    Poduchy jak zwykle piękne, z tymi czapeczkami to naprawdę miałaś świetny pomysł.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty :) Fajny pomysł na poduchy. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne poduchy! A prezenty - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba najpiękniejsze Twoje poduchy :)) Świetne te kociaki w czapeczkach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podusie Sliczne jak i niespodziankowe prezenciki :))) Suuper u Ciebie swiatelka !!! Uwielbiam ten czas przygotowan :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny prezencik dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dusiu te czapeczki sa bombowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. czapeczki są najlepsze! świetne poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne te kociaki, takie uśmiechnięte w tych czapkach :) pozdrawiam i zapraszam do siebie Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  19. kotki w wersji świątecznej, dodałaś im słodyczy :) gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś poduszkową mistrzynią

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie wyglądają Twoje podusie. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wymyśliłaś z tymi poduchami:)))))super:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite są poduchy i ten dodatek w postaci czapek! Bardzo efektowna niespodzianka, takie prezenciki są najlepsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podusie przeurocze - wspaniały pomysł na ich ozdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podusie super, koty z czapeczkami wymjataja. Prezenty o Dory świetne podoba mi się gil, torba akurat na świąteczne zakupy:) pozdrawiam cieplutko:0

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zwykle u Dusi wszystko na najwyższym poziomie piękna :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dusiu, wszystko mi się podoba. Twój ogród już świąteczny, tylko śniegu brakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Poduchy są świetne, podarki jakie otrzymałaś także. A ogród jak w bajce. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie super swiateczne kocurki :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Dusiu poduchy wspaniałe,kociaki dostały superowe czapeczki:)
    Pięknie masz przyozdobiony ogród,żeby jeszcze tylko troszkę śniegu spadło.
    Prezenty piękne dostałaś na pewno zasłużyłaś na nie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne podusie i milusie koty w czapkach :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Super poduchy!!! Piękne prezenty!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Koty urocze...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  34. "przyleciały gile, nawet nie wiem ile..." :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję na więcej ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy posiadamy kociaka to naprawdę bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Jak dla mnie spodobał się wpis o kotach w https://business24h.pl/jak-wprowadzic-kota-do-uporzadkowanego-domowego-zycia/ i jestem zdania, że na pewno każdy z nas również tak uważa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak najbardziej takie motywy kotów są moim zdaniem bardzo fajną sprawą i muszę przyznać, że ja za nimi przepadam. Również polecam każdemu przeczytanie wpisu o kocie szylkretowym https://abc-kot.pl/kot-szylkretowy-jakiego-jest-koloru/ gdyż jest to dość ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem kociaki są bardzo ciekawymi zwierzakami i na pewno warto jest je posiadać u siebie w domu. Jak również napisano o nich w https://centrumpr.pl/artykul/kot-tajski-jaki-jest-jak-o-niego-dbac-i-komu-bedzie-pasowal,144438.html i ja uważam,że takie pupile są po prostu świetne. W takiej sytuacji ja także rozważam teraz aby adoptować jeszcze kolejnego kociaka do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń