wtorek, 2 grudnia 2014

Koty to mają wzięcie .....

Poduchy z motywem świątecznym i aplikacją kota - kotki są zawsze na czasie  ha ha


Wąsów nie wyszywam [ osoba zamawiająca haftuje] 


Kolejna poducha z kotem 


Jedna z poduch pojedzie do Joasi za te wspaniałości 



Jestem ciekaw którą poduchę  wybierze ?


Poduchy te i podobne będą upominkami na Mikołajki , Anulka podarowała mi haftowane gwiazdki i oto co między innymi z nich powstaje 


Zawieszki w łupince orzecha włoskiego można zastosować na wiele sposobów: choinka i do upominków. 


 Haft jako serducho do zawieszenia , zrobiłam też igielnik - pokażę w kolejnym poście , a dziś jeszcze mój wieniec adwentowy na stole w kuchni 


Wianek w oknie 


Oraz kolejna robótka na drutach tym razem będzie zamotek


Dużo tego ,ale czas goni jak szalony a do soboty muszę zrobić takie dwa zamotki i kolejne dwie poduchy ale już nie z kotami - KTO ZGADNIE CO TO BĘDZIE ZA APLIKACJA  ? Oczywiście będzie nagroda - wiadomo ozdoba świąteczna . Jeszcze małe pytanko czy wiecie coś o kiermaszach świątecznych dla chorych dzieci ? Pozdrawiam ciepło Dusia





42 komentarze:

  1. Piękne kolory zamotka.Aplikacja stawiam na Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczopląsu dostałam,zupełnie nie wiem co mam chwalić a więc pochwale wszystko i poduchy bo są fajowe a z orzeszków to ty fajne zawieszki wymyśliłaś no i prezenciory super dostałaś - Danusiu kochana jutro dopiero po 17 -tej - dzisiaj nie mogę - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te kocio-świąteczne poduchy :) Zawieszki rzeczywiście do wszechstronnego zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne "kocie" poduchy; kot pod mucha rewelacyjny, może też Asi się spodoba.
    Danuś, bardzo pracowita osóbka z Ciebie.
    A na sobotę zapewne zmajstrujesz podusię z Mikołajem.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie te poduchy piękne! Cudne koty. Zamotka też zapowiada się piękna, delikatna. Z dekoracji stawiam na gwiazdę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. to pewnie będzie choinka ,zamotka będzie super

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak nic na sobotę będzie Mikołaj :-)
    A ja miejscu Joasi brałabym pierwszą poduchę, bo boska :-)
    Ściskam Dusiu w ten mroźny wieczór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko , myślami Cię ściągnełam ha ha pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. Jestem jestem, podczytuję, ale nie zawsze coś skrobnę. Zabieram się powoli za powrót do blogowania, bo sytuacja się stabilizuje ;-)

      Usuń
  8. Piekne podusie !!! :) Suuper wygladaja te kotki takie naszyte :) hmm ja musze trzy podusie dla bratanic uszyc ,to moze zainspiruje sie Twoimi :) Czas i checi pokaza co wyjdzie :) Piekne dekoracje sobie sprawilas :) Zawieszki Przesliczne :) No i zamotek Cuudny :) hmm a aplikacja ,obstawiam choinke ,albo gwiazdke :) Pozdrawiam Cie Serdecznie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko, ale nie trafiłaś , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  9. No dziewczyno, poduchy wyszły Ci super, fajnie wyglądają koty, takie radosne. Świetnie wymyśliłaś z tymi hafcikami Anulki, bardzo mi się podoba serduszko. No i wieniec adwentowy, o którym mówiłaś. Jest śliczny. Fajnie umiesz wymyślać takie ozdoby.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko te w orzeszkach widziałam w sieci i po prostu odgapiłam pozdrawiam Dusia

      Usuń
  10. Ale fajne są te poduchy! Takie optymistyczne!
    Może następne będą z aniołkami albo jako wielkie bombki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , ale fajny pomysł podałaś , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  11. Ozdoby z łupinkami są fantastyczne! Śliczne i pomysłowe. Poduchy z kotami też są super. Dzieje się u Ciebie, oj dzieje :)
    Obstawiam za bałwankiem, no bo w końcu zimę mamy :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne poduchy, ale jaki rewelacyjny pomysł na haft z orzechami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne widziałam w sieci , spodobały mi się i przy pomocy Anulki [ hafty Jej ] powstały takie zawieszki, pozdrawiam Dusia

      Usuń
  13. ha... już wiesz... że jestem zachłanna i zabieram obie !!!! hihi
    dzisiaj chyba tez wianuszek powieszę tylko gdzie ?
    buźka-Duśka... hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joaśka , co tam dwie , uszyłam trzecią - ta też ładna hi hi pozdrawiam Dusia

      Usuń
    2. Mowa , ja nie żartuję , pa

      Usuń
  14. No właśnie!! Ty umiesz to czego ja nie umiem... mnóstwa rzeczy nie umiem :P ale tym razem chodzi mi o umiejętność łączenia wzorów materiałów :) Nie umiem... nawet mam z tym problem przy codziennym ubraniu. Nauczona jestem podstawowych schematów łączenia i na tym koniec. Twój kot jest rewelacyjny :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój komp łaskawie otworzył mi resztę fotek :) Czasami się zacina i muszę najpierw wysłać kometarz aby wczytał cały post - cóż prawo starości, ale i tak go uwielbiam :))))

      Najbardziej podoba mi się kot w kropeczki. Ale słowo daję w życiu nie umiałabym tak dobrać materiałów, jesteś Mistrzem dla mnie :)))) Śliczne ozdoby świąteczne... to serduszko mnie zainspirowało... :)))) Tylko, żeby doba się wydłużyła :D Buziaki ślę :D

      Usuń
    2. Dzięki za miłe słowa , pozdrawiam Dusia

      Usuń
  15. Poduchy są cudne! Świąteczne dekoracje zachwycają pomysłem i wykonaniem .

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo kolorowych i pomysłowych dekoracji. Wieniec adwentowy i ten okienny- świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! A koty zawsze są na czasie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku wszystko jest cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie te kociaki są słodkie! Takie urocze :)) To takiej podusi to się można tulić;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana super kociaki , a może tak dla mojej wnusi coś się znajdzie ? Joasia może a ja też chcę , ściskam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  21. zaskoczyłaś mnie zawieszkami w łupince orzecha:))haha:))czego to ludzie nie wymyślą:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje koty są rewelacyjne, uwielbiam je w każdej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam Twoje niesamowite zdolności i kreatywność !
    Ten komentarz pisze osoba która ma dwie lewe ręce.....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy:) Haft w łupince orzecha rozczulił mnie najbardziej - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń