czwartek, 4 grudnia 2014

Poduchy dla chłopca i dziewczynki

Kolejne poduchy dla dzieciaków dziewczynkom łatwiej, ale poduchy uwielbiają też i chłopcy i tak uszyłam poduchę z myślą o małym mężczyźnie


Sama w sobie wydała mi się smutna ,[ pomimo wesołych obrazków] , wpadłam na pomysł uszycia im mikołajkowych czapeczek 


Czapeczki są fajnym świątecznym akcentem i super dopełniają całości .


Pytałam o aplikację jaką naszyłam na kolejną poduchę  - nie było poprawnej odpowiedzi.


Poducha dla dziewczynki , która rozpoczyna przygodę związaną z końmi.


To czy trafiłam okaże się w sobotę - upominek na Mikołajki .Uszyłam po dwie więc można je nabyć Tu zapraszam.


W ogrodzie zima , czas otworzyć ptasią stołówkę 


W ogrodzie biało tylko wrzosy nie poddają się i kwitną 


Dziś Święto wszystkich Barbórek więc te kwiaty są dla Was  z Najlepszymi Życzeniami


Pozdrawiam ciepło z mroźnych Mazur Dusia










31 komentarzy:

  1. wspaniały pomysł z czapeczkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te Twoje poduchy i te z kotami,i ta dzisiejsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :))) Bardzo mi się podobają a pomysł z czapeczkami dla mnie bombowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza poducha jest świetna i zabawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z czapkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne poduszeczki ale pomysł z doszyciem czapeczek - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymyśliłaś z tymi czapeczkami, dzięki temu poduchy zrobiły się weselsze.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście z tymi czapkami poduszka wygląda o wiele lepiej. A ostatnie zdjęćie takie letnie, radosne, a za oknem mróz i szklanka na chodnikach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduchy są rewelacyjnie, doszyte czapki są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł z tymi poduchami:) a ten śnieżek to jakaś atrapa?:) Brrrr
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapeczki niewątpliwie dodały uroku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapeczki bardzo ożywiają te poduchy, zawsze coś fajnego wymyślisz, Twoje poduchy są niepowtarzalne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zima w tym roku daje już we znaki u nas non-stop
    na minusie :( Poduchy super'owe Dusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie te żsolidnie mroziło do... północy... teraz widzę, ocieplenie lekkie...ale ten wiatr...
    fajna poducha z czapką

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł z czapeczkami świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne kapelutki doszyłaś tym stworkom :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduchy świetne! Widać, że u Ciebie posypał śnieżek, u mnie póki co jeszcze ani grama. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Boska ta poduszka z czapeczkami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobietko o wielkim sercu - Twoje poduchy są fantastyczne!!!
    Masz śnieg??? Zazdroszczę;)
    Wspaniałych Mikołajek Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dusiu super wyszły czapeczki bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie ozdobione poduchy, czapki dodają uroku ;-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Poducha dla dziewczynki piękna, widzę, u Ciebie śnieg...a kwiaty dla Barbórek śliczne...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  23. Podusie Piekne :))) Suuper mialas pomysl z tymi czapeczkami :) Mam nadzieje ,ze podusia sie spodobala ,zaapewne tak no bo jak inaczej :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne, zwłaszcza ta pierwsza, taka energetyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiłaś mnie swoim blogiem. Będę do Ciebie zaglądać. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe poduchy!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Super poduchy :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń