wtorek, 27 października 2015

Świat jest pełen dobrych serc

Muszę dziś pochwalić się upominkami, tak, tak upominkami tym razem od Reni , ta Dziewczyna ma duże zdolności  i tworzy cuda, cuda


Zobaczyłam i wiedziałam ,że muszę to mieć i jak widzicie stało się Renia była bardzo chętna na wymiankę a j jestem w posiadaniu haftu bardzo orginalnego [jestem na etapie szukania odpowiedniej rameczki] bo takie cudo musi mieć super oprawę


Butelka na nalewkę - świetna i pudełeczko,ale to nie wszystko , zobaczcie całość


Sami widzicie ,że jest tego masa , ja w zamian wysłałam poduchę [ życzenie Reni]


jeśli chcecie zobaczyć co jeszcze było w paczce zapraszam Do Reni tam jest pokazane wszystko czym obdarowałam ,zajrzyjcie tam , naprawdę warto , bo Renia tworzy piękne rzeczy , Dziękuje kochana za upominki i kto powie ,że nie mama szczęścia do ludzi.............
Sobota minęła na sprzątaniu ogrodu , domków ptaszorów


Przygotowany na nowe zasiedlenie - wiosną jak znalazł , a po pracy jak zawsze coś miłego dla ciała i duszy , Dziewczynki chętnie opiekały kiełbaski ,tym bardziej ,że pogoda nam dopisała .


Przed nami czas  zadumy i wspomnień dla Tych co  zawdzięczamy życie , miłość i troskę zrobiłam wiązanki - na początek dla Dziadków


Pozostało mi zrobić dla Rodziców i Brata , ale to jak wrócę do do domciu [ mam przymusowy wyjazd ] tak bywa ,że nie zawsze plany innych  idą w parze z naszymi .Dziękuję za wypowiedzi co do nie stosownych maili , ile osób tyle opinii ale nie wypowiedziały się Te do których też dotarły podobne , trudno, pozdrawiam i jeśli zajrzycie będzie mi bardzo miło Dusia

35 komentarzy:

  1. dziękuję Dusiu raz jeszcze za wymiankę,myślę nie pierwsza nie ostatnia:)i za promocję moim skromnych wytworków:)buziaki raz jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ,że nie ostatnia takie wymianki są warte kontynuowania ,pozdrawiam Dusia

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty otrzymałaś i wysłałaś:) Widać, że nawet jesienią można miło spędzać czas na wspólnych zajęciach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka - piękny dmuchawiec :) sama się kiedyś do niego przymierzałam, ale wyglądał na bardzo skomplikowany.
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wymianka, obydwie strony cuda tworzą więc...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wymianka, bo i Twoje Dusiu prezenty dla Reni wspaniałe (byłam, widziałam).
    Muszę w przyszłym roku zrobić miejsce w ogrodzie na ognisko. Kiełbaska z patyka ma zupełnie inny smak niż ta z grilla :)
    Ja czekam na maila od Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak smak inny a ile frajdy , napisałam pozdrawiam Dusia

      Usuń
  6. Super wymianka:)wiązanka piękna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty. Wiązanka też mi się podoba, ja się przymierzałam, żeby zrobić samodzielnie, ale chyba się nie wyrobię.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna wymianeczka Dusiu,,,
    też czasami robię sama wiązanki na cmentarz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałą wymianke urządziłyście sobie:)))
    Czekam na adres :))) Niespodzianki się szykują:))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty dla siebie przygotowałyście :).

    Mi się szczególnie spodobał Twój listek na okno i ptaszki na serduszku :).

    Ja ostatnio opróżniłam doniczki z pomidorkami na balkonie więc porządki jesienne mam już za sobą hahaha ;).
    Mmm ale bym zjadła taką kiełbaskę z ogniska :).

    Piękne wiązanki.

    OdpowiedzUsuń
  11. W obie strony poleciały śliczne prezenciki. Wymianka dobra rzecz:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Dusia, jak Ty to robisz, że dostajesz takie cudne prezenciki, chyba to za Twój uśmiech i pozytywne myślenie :)
    Niestety moja działka leży odłogiem i nie wiem kiedy się za nią wezmę, straszne, brrrrrr
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam,ze mnie zaprosisz do pomocy , ale jak nie to nie ,zajmę się swoja ściskam Dusia [ sama jestem zdziwiona ,ze tak ujmuje ludzi]ha ha

      Usuń
  13. Świetna wymianka!
    Narobiłaś mi apetytu na kiełbaski, może i ja skuszę się na ognisko;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie tworzycie wspaniałe rzeczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne upominki. Zwróciłam szczególną uwagę na hafty, są naprawdę świetne! Dmuchawiec - oj napracowała się nad nim Kobietka! Ognisko i pieczenie kiełbasek- kto tego nie lubi?!!! Dziewczynki na pewno były zachwycone! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty te od Reni i dla Reni (zaglądałam). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna wymianka! Chodzi za mną wyszycie takiego dmuchawca, może kiedyś się uda! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale się obdarowałyście. Marzę o ognisku i kiełbasce, której zazwyczaj nie jadam, ale z ogniska, mniam...

    OdpowiedzUsuń
  19. obdarowywanie i otrzymywanie to wielka radość

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne prezenty i te wyslane i te otrzymane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam dmuchawce...
    Wymianka bardzo udana!

    OdpowiedzUsuń
  22. O, to tych maili więcej było? Ręce opadają...
    Dusiu, Twoje wiązanki bardzo ładne i eleganckie. A kiełbasek z ogniska to po cichutku zazdroszczę, bo osobiście uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prezenciki, bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super upominki! Ta Renia ma naprawdę duży talent! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kiełbaska jak kiełbaska ale pieczone kartofelki z ogniska... mmmmm ;-DDD

    fajna wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Butelka i pudełko super, bardzo lubię te klimaty z motywem Paryża...

    OdpowiedzUsuń