piątek, 9 lutego 2018

Zainteresowanie zagadką można powiedzieć zerowe, trudno.........nie małą intuicją wykazała się Renia i to Ona odgadła,na pewno przeszperała wszystkie 6 lat, ale liczą się chęci......pisanki jako nagroda są dla Ciebie


Mój bliźniaczy blog Beatki , był zagadką............kochana kilka pisanek z kosza powędruje do Ciebie.
Beatka , Jola i Iza otrzymały między innymi takie upominki........


Dziewczyny jeszcze raz dziękuje Wam za udział w zabawach.
Dla odprężenia od pisanek powstają zawieszki........


Lada moment będziemy już myśleć o wiosennych dekoracjach



Będą zdobić okna przyjaciółki,a otrzyma je na swoje urodziny..........
Dziękuję i pozdrawiam Dusia

46 komentarzy:

  1. Piękne prace jestem zainspirowana ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,że jeszcze jestem wstanie swoimi pracami zainspirować innych pozdrawiam

      Usuń
  2. Robisz sobie jaja Dusiu?
    ;)))
    Oczywiście mam na myśli pisanki malowane i z kordonka:) Są piękne! Co zresztą podziwiam non-stop;) Jeszcze raz dziękuję za te śliczności. I cudowna serwetkę - to dopiero jest mistrzowska robota!
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuda cuda a nareszcie mi się udało która to już zagadka /hihi
    taki koszyk jaj ładnie sie prezentuje:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz przekopać całe 6 lat........, ale odgadłaś więc kosz pisanek jest Twój pozdrawiam

      Usuń
    2. wow ale fajnie ...odjazdowo jak mówisz :)

      Usuń
    3. Renia gratuluję wspaniałej wygranej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Prześliczne prace, Dusiu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję ,śliczne i pisanki i zawieszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ,się podoba i innym to znaczy,że warto dalej w to brnąć pozdrawiam

      Usuń
  6. Gratulacje! Piękny prezent i zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Reni! Ja trochę kopałam, ale wymiękłam... chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam!!! I są przepiękne! Dziękuję kolejny raz Dusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla dociekliwej Reni:-) Śliczne są te pisanki, szczególnie malowane trafiają mocno w moje minimalistyczne gusta. Przymierzam się do wydziergania takich zawieszek, obręcze już kupiłam, jakiś rok temu..., jak ten czas leci. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,warto, warto bo zdobią okna super pozdrawiam

      Usuń
  10. Jak zwykle jestem zachwycona Twoimi pisankami :)
    Uświadomiłaś mi, że czas zabrać się za jakieś ozdóbki wielkanocne...może zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas, czas tygodnie uciekają szybko pozdrawiam

      Usuń
  11. Gratuluję wygranej!!A prace są przepiękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pisanki i jeszcze śliczniejsze zawieszki. Piękne prace a zwyciężczyniom gratuluję takiej wygranej

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie pisanki dostarczył mi listonosz w środku tygodnia. W realu są piekniejsze niż na zdjęciu. Dziękuję Dusiu raz jeszcze. To była super niespodzianka.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisanki są super - wiem co piszę, bo takie mam Dusiu od Ciebie. Starannie opakowane czekają na święta. W oknie zawiesza z której zdjełam gwiazdeczki i już pojawiły się motylki. Śnieg na dworze ale miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to taka wymiana, ja podziwiam Twoje......pozdrawiam

      Usuń
  15. Piękne prace. Umknęła mi zabawa, ale to gorący czas u mnie mimo, że narzekam na marazm i monotonię. Może kolejnym razem nie przegapię, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą jeszcze zagadki, zapraszam......

      Usuń
  16. pisanki piękne ale zakochałam się w zamieszkach. cudo i jeszcze raz cudo. zdolna babka z Ciebie. przepraszam za styl i małe literki ale z telefonu nadaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybka Jesteś, witam cie miło w moich skromnych progach...pozdrawiam

      Usuń
  17. Piękne pisanki i piękne zawieszki. Te "moje" nadal cudnie zdobią okno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne jajeczka jak i zawieszki
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. beautiful work. fun escaped me, but it's a hot time for me even though I complain about stagnation and monotony. maybe I will not miss another time, best regards :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  20. O! Wielkanocą powiało...i wiosną:))
    Śliczne te jajka!
    Buziaki Dusiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jajeczka przepiękne i zawieszki cudne :) Dusiu zagadka wymagała nie lada szperania po blogach, ale jest zwyciężczyni i dla niej wielkie brawa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoczyła mnie, ale masz rację musiała trochę poszperać pozdrawiam

      Usuń
  22. Jednak nie trafiłam. Gratulacje dla Reni! U Ciebie jak zawsze wspaniałe prace.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pisanki, przypominasz o zbliżającej się Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla Reni :) Śliczne prezenty przygotowałaś Dusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpadłam do Ciebie zobaczyć Twoje cudne jajka, zachwycałam się nimi u Reni. Mistrzostwo świata te czarno-białe pisanki, chylę czoła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne prezenty wysłałaś i otrzymałaś. Jesteś mistrzynią w obdarowywaniu i szydełkowaniu.Będę szukać bliźniaczego bloga.


    ทาง เข้า D2BET
    ผ่าน เว็บ B2BET

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie cudowne jajeczka. Może jakiś pokaz krok po kroku jak je zrobić? I te szydełkowe też, bo chciałabym takie zrobić a boję się, ze mi nie wyjdą

    OdpowiedzUsuń